Подорож до країни Комп’ютера

Новини школи

Інформаційні технології стали невід’ємною частиною нашого життя. Комп’ютер – найпотужніше джерело розвитку не лише пізнавальної активності, а й інтелектуальних почуттів дитини – прагнення до знань, задоволення результатом своєї діяльності, розвиток критичного мислення. Інформатика в початковій школі дає можливість школярам не лише звикнути до комп’ютера, а й здобути початкові знання й навички комп’ютерної грамотності. 

Свої інтелектуальні здібності з інформатики показали учні 3-В класу (вчитель Кулик Л.В.) в ході нетрадиційного уроку-вікторини “Подорож до країни Комп’ютера”. Вчитель інформатики Полятикіна О.В. підготувала учням цікаві завдання та вправи “Доповни слово”, “Питання від комп’ютерної миші”, “Складові частини комп’ютера”, “Незвичайні прислів’я”, “Виправ помилку” та творчий конкурс “Юний художник”. Діти впевнено подолали всі сходинки та показали гарні результати.  Перемогла команда “Скретч”, випередивши команду “Спрайт” на один бал. Вітання та подальших успіхів всім учасникам вікторини!

Новини школи
До уваги учасників освітнього процесу!

 У зв’язку зі зниженням температури 27 й 28 квітня навчання буде організовано у дистанційній формі. Графік і розклад занять залишається незмінним.  

Новини школи
Психологія у моєму житті

З 19.04. по 23.04.2021 року було проведено тиждень психології під девізом «Психологія у моєму житті». Впродовж тижня було проведено різні заходи, зокрема для учнів 1-2 класів заняття щодо створення позитивного емоційного настрою, навичок співпраці, розвитку комунікативних умінь та здібностей. Для учнів 3-4 класів була організована акція «Скринька мудрості”, метою якої …

Новини школи
До уваги учасників освітнього процесу!

Доводимо до вашого відома інформацію Державної служби якості освіти України, управління Державної служби якості освіти у Сумській області реліз про розробку Річного плану роботи закладів освіти та підсумки року дистанційного навчання.  Річний план роботи, як частина стратегії розвитку. Рік дистанційного навчання у школах: досвід України та Чехії.