Методичні рекомендації з розробки

Інноваційні форми роботи

критерії оцінювання

ВИВЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ
МОЄ НАВЧАННЯ

Навчатися в школі мені:
А) цікаво;
Б) не цікаво;
В) не знаю.

Найулюбленіші мої предмети….
Виконуючи самостійну роботу я:
А) одразу беруся до справи, працюю завжди швидко;
Б) спочатку намагаюсь зрозуміти завдання, ретельно все обмірковую, але потім дію без вагань, швидко;
В) дуже довго думаю, не можу почати виконання завдання, почуваю себе невпевнено;
Г) завжди хвилююсь, почуваю себе неспокійно, тому що ………………;
Д) почуваю себе завжди спокійно, тому що …….

Найчастіше я:
А) не розумію мети роботи;
Б) не розумію завдання;
В) не знаю, як його виконувати;
Г) не вмію контролювати хід своєї роботи;
Д) не знаю, як перевірити результат;
Е) не вмію правильно розподілити час.

Я дуже ціную допомогу вчителя, товариша (так, ні).
Якщо б я був учителем, то таким учням, як я, я б допоміг у ……..

СТИМУЛИ(так, ні, не знаю)

Старанно й охоче виконую самостійну роботу, коли:
А) завдання цікаве;
Б) вона важлива для вивчення предмета;
В) розумію, що вона необхідна для моєї підготовки;
Г) вважаю, що можу її виконати;
Д) хочу заслужити схвалення вчителя;
Е) впевнений, що вона важлива для інших.

У роботу включаюся швидко, якщо:
А) цього вимагає вчитель;
Б) хочу отримати високу оцінку;
В) боюся отримати незадовільну оцінку;
Г) використовуються технічні засоби.

Самостійна робота проходить успішніше, якщо виконує завдання:
А) один;
Б) з групою товаришів;
В) удвох із товаришем;
Г) за постійним керівництвом вчителя.

Працювати самостійно цікавіше, якщо:
А) успішно виконує завдання;
Б) обстановка на уроці доброзичлива;
В) сувора дисципліна;
Г) учитель схвалює роботу;
Д) застосовується залікова система.