Ліцензія, свідоцтво про атестацію, свідоцтво про державну реєстрацію.
Наказ про атестацію закладу 2015 рік
Відомості про приміщення та матеріальну базу
Вакантних посад станом на 01.09.2022 немає.
Прийом учнів до закладу освіти здійснюється відповідно до ПОРЯДКУ зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН № 367 від 16.04.2018
Наказ_МОН_про_зарахування_учнiв_1_nakaz_367
Оновлення обладнання для харчоблоку (2021 рік)
Кошторис закладу на 2021 рік (ІО)
Інформ. про переклік товарів та послуг отриманих як благод. допомога грудень 2020-лютий 2021
Фактичні видатки Шосткинської спеціалізованої школи І ступеня №13 за 2020 рік
Інформ. про перелік товарів та послуг отриманих як благод. допомога у 2020-р. січень-червень
Інформ. про перелік товарів та послуг отриманих як благод. допомога у 2020 р. вересень – грудень
Моніторинг якості освіти здійснюється у формі проведення державної підсумкової атестації для учнів 4 класів, яка проводиться по завершенню етапу здобування початкової освіти.
Адміністрація закладу щорічно проводить моніторингове дослідження якості освіти щодо відповідності результатів початкової освіти Державному стандарту початкової освіти, Освітній програмі закладу та досягнення здобувачами освіти очікуваних результатів навчання.
У 2021/2022 навчальному році відповідно до пункту 28 Державного стандарту початкової освіти отримання даних, їх аналіз та формулювання суджень про результати навчання учнів здійснюється у процесі:
– формувального оцінювання, метою якого є відстеження особистісного розвитку учнів й ходу опановування ними навчального досвіду як основи компетентності та побудову індивідуальної освітньої траєкторії особистості;
– підсумкового оцінювання, метою якого є співвіднесення навчальних досягнень учнів з обов’язковими/очікуваними результатами навчання, визначеними цією Освітньою програмою.
За отриманими даними формується вербальна оцінка з окремих результатів навчання, яка, крім оцінювального судження, може називати і рівень результату навчання. Рівень результату навчання визначається з урахуванням динаміки його досягнення і позначається буквами: П – початковий рівень; С – середній рівень; Д – достатній рівень; В – високий рівень.
Рішенням педагогічної ради від 31.08.2021 протокол №1 визначено:
Оцінка є конфіденційною інформацією, доступною лише для учня/учениці та його/ її батьків (або осіб, що їх замінюють). Інформування батьків про результати навчання відбувається під час індивідуальних зустрічей, шляхом записів оцінювальних суджень у робочих зошитах учня/учениці, інших носіях зворотнього зв’язку з батьками (паперових/ електронних щоденниках учнів тощо), фіксації результатів навчання у свідоцтві досягнень учня/учениці.
Моніторинг якості освіти у 2021/2022 н.р.
Моніторинг якості освіти у 2020/2021 н.р.
Моніторинг якості освіти у 2019/2020 н.р.
Звітування керівника за 2020/2021 навчальний рік
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
План заходів щодо протидії булінгу в 2022/2023 навчальному році