2020/2021 навчальний рік – четвертий рік участі у Всеукраїнському експерименті 

4-В – 30 учнів, вчитель Олена Мелькунова

4-Б – 30 учнів, вчитель Людмила Мозгова

2019/2020 навчальний рік – третій рік участі у Всеукраїнському експерименті 

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ МОНІТОРНГ 2019 

Моніторинг НУШ. Результати та рекомендації.

Про моніторингове дослідження НУШ

На етапі пілотування у 2019-2020 н.р. Міністерство освіти і науки України провело дослідження рівня сформованості наскрізних умінь учнів початкової школи. У ньому взяли участь  3-ті класи 149 шкіл України, серед яких були пілотні, спеціалізовані та загальноосвітні школи нашої держави. З-поміж 25 пілотних закладів до моніторингового дослідження було включено 3-Б клас школи № 13 з вчителем-класоводом Людмилою Мозговою.

Моніторинг відбувався впродовж 2-х днів. Перед початком було отримано згоди батьків на участь дітей в моніторинговому дослідженні. Освітні експерти провели анкетування учнів. Вони цікавилися уподобаннями щодо навчальних предметів та різновидів діяльності на уроках, частоти певних подій, практик, заходів, пов’язаних з навчальними предметами. Опитали батьків. Питання стосувалися реформи НУШ, ставлення до неї, аспектів взаємодії з дітьми та закладом освіти. Анкетування вчителів торкалося професійного досвіду, підвищення кваліфікації, навчально-методичного забезпечення, методів роботи. Інтерв’ю з директором закладу було спрямовано на розкриття питань імплементації реформи НУШ на локальному рівні, професійних та управлінських викликів у зв’язку з реформою,  взаємодії з колегами, учнями, батьками.

 Ще одним напрямком дослідження було спостереження за проведенням уроку. Експерти відвідали всі уроки за розкладом дня: математику, українську мову, іноземну мову, інтегрований курс «Я досліджую світ» та музичне мистецтво. Фіксувалися різні типи висловлювань, запитань, способів взаємодії педагога з учнями, учнів з учнями.

Наступним етапом стало проведення дослідження в локальній групі.  Експертами за допомогою цеглинок Lego було відібрано фокус групу з 6 учнів, яким було запропоновано виконати компетентнісні завдання. На їх виконання відводилося 2 уроки. По завершенню роботи діти презентували продукт своєї діяльності однокласникам й учителю.

Результати моніторингу показали, що учні пілотних класів виявили кращі результати за уміннями: співпраця, ухвалення рішень, розв’язання проблемних завдань, обґрунтування власної позиції, ініціативність, творчість. 88% учнів на достатньому і високому рівнях спроможні керувати власними емоціями та зберігати позитивний емоційний фон під час виконання компетентнісних завдань. 70% виявили вміння запобігати конфліктним ситуаціям. 77,2%  учнів продемонстрували вміння працювати в групах. Учні пілотних шкіл витрачають менше часу на адаптивну діяльність, ніж на неадаптивну: проявляють творчу, дослідницьку активність, беруть участь у дидактичних та інших іграх, проявляють позитивні або негативні емоції. До улюблених предметів 93% учнів віднесли інтегрований курс «Я досліджую світ», а серед улюблених видів діяльності – «проводити дослідження» та «виготовляти щось руками» Водночас їм дещо менше подобається читати й виконувати домашні завдання. Думаю, це пов’язано з тим, що учні звикли й налаштовані на виконання різних видів робіт у групах і парах.

Підсумки моніторингу дозволяють зробити висновок, що методи й прийоми НУШ дають позитивний результат для формування наскрізних умінь здобувачів освіти, розширюють поле творчості вчителів.

Усі новини із життя пілотних класів дивіться тут ↓

3-Б (пілотний клас)  Навчаємось разом
3-В (пілотний клас) Навчаємось разом   

2018/2019 навчальний рік

Фільм  “Нова українська школа. Один день із життя пілотних класів” 
Показ колекції мод – 2017

Вашій увазі пропонуємо новау колекцію моделей одягу.
                                                 

Ми артисти

 На протязі тижня  ми говорили про театр. Вирішували такі проблеми:” Чому люди ходять до театру?”,”Навіщо нам   театр?”, створили “стіну слів””Театр”, власноруч виготовили маски і показали свої артистичні здібності. Всім було весело.

Пташина їдальня
 Розгдядаючи проблемне питання “Чи кожна пташина у вирій на зиму літає?” на протязі тематичного тижня “Зима”, учні 1-В класу зрозуміли. як важко осілим птахам перезимувати. І не холод їм дошкуляє, а голод.  І ось на шкільному подвір’ї з’явилися перші годівнички від небайдужих першачків!
 
 Барвисте Королівство Кольорів. Досліджуємо кольори!!!!
 
Цікаво пройшла сюжетно-рольова гра “У крамниці техніки”. Діти об’єдналися в групи, розподілили між собою ролі продавців та покупців, демонстрували вміння оперувати грошима. 

Четвертий тиждень навчання познайомив нас з поняттям «довкілля».  Навчив  розрізняти об’єкти природи (жива/ нежива) і рукотворні тіла. Ознайомив з  правилами безпечної поведінки в довкіллі.  Допоміг засвоїти норми етичного ставлення до природи. Ми вчимомося взаємодії в парах та групах. 

                          

Цікаво пройшла ранкова зустріч “Улюблене заняття мого друга.”Розглядали проблему “Чому нам цікаво разом?”.Дуже часто нам цікаво тому, що в кожного з нас є свої захоплення. Після обговорення спільних зацікавлень, діти виготовили віночок захоплень учнів нашого 1-Б класу.

                         

Цілий тиждень ми працювали над темою “Мій/наш клас”. Ставили перед собою багато запитань: 

  •       Як знайти свою класну кімнату?

  •    Як почуватися комфортно у класі?

  •    Як створити безпеку і затишок в класі?

  •    Як нам стати класною спільнотою?

  •    Чого ми можемо досягти спільно?

І на більшість з них відповідь була знайдена  під час інтегрованих занять, які проводились, як в межах класу, так і поза школою. 

Ми, навіть, стали зірками телеекрану! 

 

Тематичний тиждень “Я – школяр” промайнув непомітно. Нам було цікаво, весело і затишно в рідній школі.

1 вересня 2017 року 1-Б і 1-В класи розпочали навчання за проектом нового державного стандарту початкової загальної освіти.

1-Б клас 30 учнів, вчитель Мозгова Людмила Дмитрівна 

1-В клас 30 учнів, вчитель Мелькунова Олена Дмитрівна