2020/2021 навчальний рік – четвертий рік участі у Всеукраїнському експерименті
4-В – 30 учнів, вчитель Олена Мелькунова
4-Б – 30 учнів, вчитель Людмила Мозгова
2019/2020 навчальний рік – третій рік участі у Всеукраїнському експерименті
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ МОНІТОРНГ 2019
Моніторинг НУШ. Результати та рекомендації.
Про моніторингове дослідження НУШ
На етапі пілотування у 2019-2020 н.р. Міністерство освіти і науки України провело дослідження рівня сформованості наскрізних умінь учнів початкової школи. У ньому взяли участь 3-ті класи 149 шкіл України, серед яких були пілотні, спеціалізовані та загальноосвітні школи нашої держави. З-поміж 25 пілотних закладів до моніторингового дослідження було включено 3-Б клас школи № 13 з вчителем-класоводом Людмилою Мозговою.
Моніторинг відбувався впродовж 2-х днів. Перед початком було отримано згоди батьків на участь дітей в моніторинговому дослідженні. Освітні експерти провели анкетування учнів. Вони цікавилися уподобаннями щодо навчальних предметів та різновидів діяльності на уроках, частоти певних подій, практик, заходів, пов’язаних з навчальними предметами. Опитали батьків. Питання стосувалися реформи НУШ, ставлення до неї, аспектів взаємодії з дітьми та закладом освіти. Анкетування вчителів торкалося професійного досвіду, підвищення кваліфікації, навчально-методичного забезпечення, методів роботи. Інтерв’ю з директором закладу було спрямовано на розкриття питань імплементації реформи НУШ на локальному рівні, професійних та управлінських викликів у зв’язку з реформою, взаємодії з колегами, учнями, батьками.
Ще одним напрямком дослідження було спостереження за проведенням уроку. Експерти відвідали всі уроки за розкладом дня: математику, українську мову, іноземну мову, інтегрований курс «Я досліджую світ» та музичне мистецтво. Фіксувалися різні типи висловлювань, запитань, способів взаємодії педагога з учнями, учнів з учнями.
Наступним етапом стало проведення дослідження в локальній групі. Експертами за допомогою цеглинок Lego було відібрано фокус групу з 6 учнів, яким було запропоновано виконати компетентнісні завдання. На їх виконання відводилося 2 уроки. По завершенню роботи діти презентували продукт своєї діяльності однокласникам й учителю.
Результати моніторингу показали, що учні пілотних класів виявили кращі результати за уміннями: співпраця, ухвалення рішень, розв’язання проблемних завдань, обґрунтування власної позиції, ініціативність, творчість. 88% учнів на достатньому і високому рівнях спроможні керувати власними емоціями та зберігати позитивний емоційний фон під час виконання компетентнісних завдань. 70% виявили вміння запобігати конфліктним ситуаціям. 77,2% учнів продемонстрували вміння працювати в групах. Учні пілотних шкіл витрачають менше часу на адаптивну діяльність, ніж на неадаптивну: проявляють творчу, дослідницьку активність, беруть участь у дидактичних та інших іграх, проявляють позитивні або негативні емоції. До улюблених предметів 93% учнів віднесли інтегрований курс «Я досліджую світ», а серед улюблених видів діяльності – «проводити дослідження» та «виготовляти щось руками» Водночас їм дещо менше подобається читати й виконувати домашні завдання. Думаю, це пов’язано з тим, що учні звикли й налаштовані на виконання різних видів робіт у групах і парах.
Підсумки моніторингу дозволяють зробити висновок, що методи й прийоми НУШ дають позитивний результат для формування наскрізних умінь здобувачів освіти, розширюють поле творчості вчителів.
Усі новини із життя пілотних класів дивіться тут ↓
2018/2019 навчальний рік
Вашій увазі пропонуємо новау колекцію моделей одягу.
На протязі тижня ми говорили про театр. Вирішували такі проблеми:” Чому люди ходять до театру?”,”Навіщо нам театр?”, створили “стіну слів””Театр”, власноруч виготовили маски і показали свої артистичні здібності. Всім було весело.