Як навчити дитину не перебивати дорослих. Простий, але дієвий спосіб

Новини школи

Діти – вони такі безпосередні, прямі і рідко коли рахуються з дорослими. Їм дуже складно почекати, поки дорослі розмовляють. Якщо вони хочуть щось сказати, щось повідомити, вони роблять це відразу  ж, не дивлячись на те, розмовляють інші зараз чи ні. Особливо часто дитині важливо бути почутою мамою, і особливо тоді, коли вона веде розмову з подругою. Як навчити дитину не перебивати, не кажучи їй: “Не перебивай!” “Ти ж бачиш, я розмовляю!”?
Вже 3-річному малюкові розкажіть, що коли він раптом захоче щось сказати, а мама буде в цей час зайнята розмовою з кимось іншим, слід просто доторкнутися до її руки (взяти за мізинець, полоскотати долоньку і ін.) Коли малюк так зробить, ви відповідайте йому тим же: стисніть його ручку, полоскочіть теж або покладіть свою іншу руку на його, щоб продемонструвати дитині, що вона почута. Ви таким чином повинні дати дитині знак, що ви знаєте, що вона хоче щось сказати, і як тільки закінчите речення, відразу ж її вислухаєте.
Перші кілька разів не змушуйте дитину довго чекати, а буквально через пару секунд вибачтеся перед співрозмовником і вислухайте дитину. Коли цей спосіб вже увійде в звичку, ви зможете збільшити час.
Таким чином, простий метод допомагає уникнути нотацій і постійних: “Не перебивай, почекай!”
Цей спосіб дійсно працює (з досвіду мам), оскільки за допомогою тілесного контакту ви вже розмовляєте з дитиною, передаючи їй повідомлення: “Я почула тебе і як тільки зможу, до тебе обернуся!”

Новини школи
Шановні діти та батьки!

З 19 квітня приступаємо до навчання у змішаній формі: очній та дистанційній. Графік і розклад занять залишається незмінним.    

Новини школи
Засідання педагогічної ради

Формування цінностей, соціальне й громадянське виховання є складним й відповідальним завданням школи.  06 квітня 2021 року відбулося засідання педагогічної ради школи. Обговорили актуальні питання:  Розбудова безпечного і здорового освітнього середовища відповідно до Національної стратегії.  Про реалізацію соціальної та здоров’язбережувальної й громадянської та історичної освітніх галузей. Формування цінностей молодших школярів.  Про …

Виховна діяльність
Позитив через об’єктив

З 29 березня по 2 квітня в нашій школі пройшов фотомарафон «Позитив через об’єктив» організований практичним психологом, мета якого підвищити загальний емоційний тонус учасників освітнього процесу.