Про викладання предметів у початковій школі в 2016/2017 н.р.

Навчальна діяльність

Педагогічним працівникам та зацікавленим батькам!

У сучасних умовах ефективність початкової освіти пов’язується з реалізацією компетентнісного підходу. Компетентнісні результати навчання визначено у Державному стандарті початкової загальної освіти (2011р.), вимогах до засвоєння програмового змісту з кожного навчального предмета (2012р.), до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів (2014р.). Нині постає потреба у визначенні резервів підвищення ефективності навчального процесу на засадах компетентнісного підходу і розкритті механізмів їх використання у професійній діяльності педагогів.

Як свідчать результати аналізу сучасної практики, ефективній реалізації компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів сприяють:

  • зміни підходів до підготовки і проведення уроку як основної форми організації навчальної діяльності в умовах класно-урочної системи навчання (певне структурування, встановлення міжпредметних зв’язків, конструювання на засадах міжпредметної інтеграції);
  • розширення діапазону організаційних форм, методів навчання, способів навчальної взаємодії, що мають на меті практичну спрямованість навчання і базуються на взаємозв’язках урочної та позаурочної діяльності.

В умовах постійного збільшення обсягів навчального матеріалу дитині дедалі складніше зібрати їх у цілісну картину. Тож на зміну урокам, на яких традиційно здебільшого переважає вивчення теоретичного матеріалу, мають прийти компетентнісно орієнтовані, що сприяють цілісному сприйняттю навчального матеріалу, формуванню системного мислення, позитивного емоційного ставлення до пізнання.

Одним із ефективніших шляхів їх конструювання з урахуванням окреслених завдань є встановлення міжпредметних зв’язків – окремі короткочасні моменти включення в урок запитань і завдань з матеріалу інших навчальних предметів, що мають допоміжне значення для вивчення теми й сприяють глибшому сприйманню та осмисленню певного поняття.

Міністерство освіти і науки України пропонує  у листі від 17.08.2016 № 1/9 – 437 Методичні рекомендації про викладання предметів у початковій школі в 20162017 н.р.

Коментарів немає

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.

Виховна робота
Цікавинки пришкільного табору “Паросток”

З 29.05.2018 по 15.06.2018 року на базі школи працював пришкільний табір “Паросток”. Цікаво, пізнавально та весело проводили свій час діти: квести, змагання, флешмоби,  досліди та екскурсії відбувалися за тематичними днями. Позитивна атмосфера та гарний настрій сприяли оздоровленню вихованців табору. Бажаємо всім гарного відпочинку та веселих канікул!   

Навчальна діяльність
Мовний табір

Літній відпочинок стає більш змістовним та цікавим коли проходить у колі друзів та однолітків. З 29.05 по 08.06 у школі діяв мовний табір. Кожен день був тематичним. Вчителями проведено різноманітні вікторини, конкурси, лінгвістичні майстерні, рольові та інтелектуальні ігри та квести. Щодня діти вправлялися у практичному застосуванні знань і вмінь з …

Навчальна діяльність
Батьківські збори у гімназії

Шановні батьки випускників! 12 червня 2018 року о 17.30 відбудуться батьківські збори у гімназії. Адміністрація школи