Про викладання предметів у початковій школі в 2016/2017 н.р.

Новини школи

Педагогічним працівникам та зацікавленим батькам!

У сучасних умовах ефективність початкової освіти пов’язується з реалізацією компетентнісного підходу. Компетентнісні результати навчання визначено у Державному стандарті початкової загальної освіти (2011р.), вимогах до засвоєння програмового змісту з кожного навчального предмета (2012р.), до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів (2014р.). Нині постає потреба у визначенні резервів підвищення ефективності навчального процесу на засадах компетентнісного підходу і розкритті механізмів їх використання у професійній діяльності педагогів.

Як свідчать результати аналізу сучасної практики, ефективній реалізації компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів сприяють:

  • зміни підходів до підготовки і проведення уроку як основної форми організації навчальної діяльності в умовах класно-урочної системи навчання (певне структурування, встановлення міжпредметних зв’язків, конструювання на засадах міжпредметної інтеграції);
  • розширення діапазону організаційних форм, методів навчання, способів навчальної взаємодії, що мають на меті практичну спрямованість навчання і базуються на взаємозв’язках урочної та позаурочної діяльності.

В умовах постійного збільшення обсягів навчального матеріалу дитині дедалі складніше зібрати їх у цілісну картину. Тож на зміну урокам, на яких традиційно здебільшого переважає вивчення теоретичного матеріалу, мають прийти компетентнісно орієнтовані, що сприяють цілісному сприйняттю навчального матеріалу, формуванню системного мислення, позитивного емоційного ставлення до пізнання.

Одним із ефективніших шляхів їх конструювання з урахуванням окреслених завдань є встановлення міжпредметних зв’язків – окремі короткочасні моменти включення в урок запитань і завдань з матеріалу інших навчальних предметів, що мають допоміжне значення для вивчення теми й сприяють глибшому сприйманню та осмисленню певного поняття.

Міністерство освіти і науки України пропонує  у листі від 17.08.2016 № 1/9 – 437 Методичні рекомендації про викладання предметів у початковій школі в 20162017 н.р.

Новини школи
Засідання методичного об’єднання

21 жовтня 2021 року відбулося засідання методичного об’єднання вчителів закладу. Під час онлайн спілкування обговорили актуальні питання організації освітнього процесу. Ознайомилися з методичними рекомендацямиї щодо викладання предметів в початковій школі у 2021-2022 навчальному році. Розглянули оформлення учнівських та вчительських портфоліо (з досвіду роботи). Обговорили практичне застосування інноваційних технологій у освітній …

Новини школи
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА І STEM-ОСВІТА

22 вересня 2021 року Шосткинським центром професійного розвитку педагогічних працівників проведено освітній хаб «НУШ і STEM – Нова українська школа і STEM-освіта». До заходу приєдналося 72 вчителя початкових класів закладів загальної середньої освіти Шосткинської МТГ. Консультант ЦПР ПП Ірина Шинкаренко ознайомила присутніх з методичними рекомендаціями щодо розвитку STEM-освіти в закладах …

Новини школи
Продовжуємо участь у проєкті від Healthy School

Продовжуємо участь у Всеукраїнській програмі «Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів». У минулому році навчальний заклад завдяки цій програмі виграв 20 тис. грн на стем-обладнання. Цьогоріч ми подали завку на участь у проекті Healthy Go. Його метою є розвиток здорового способу життя в українських школах за допомогою краудфандингу. Наш освітній …