Про викладання предметів у початковій школі в 2016/2017 н.р.

Новини школи

Педагогічним працівникам та зацікавленим батькам!

У сучасних умовах ефективність початкової освіти пов’язується з реалізацією компетентнісного підходу. Компетентнісні результати навчання визначено у Державному стандарті початкової загальної освіти (2011р.), вимогах до засвоєння програмового змісту з кожного навчального предмета (2012р.), до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів (2014р.). Нині постає потреба у визначенні резервів підвищення ефективності навчального процесу на засадах компетентнісного підходу і розкритті механізмів їх використання у професійній діяльності педагогів.

Як свідчать результати аналізу сучасної практики, ефективній реалізації компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів сприяють:

  • зміни підходів до підготовки і проведення уроку як основної форми організації навчальної діяльності в умовах класно-урочної системи навчання (певне структурування, встановлення міжпредметних зв’язків, конструювання на засадах міжпредметної інтеграції);
  • розширення діапазону організаційних форм, методів навчання, способів навчальної взаємодії, що мають на меті практичну спрямованість навчання і базуються на взаємозв’язках урочної та позаурочної діяльності.

В умовах постійного збільшення обсягів навчального матеріалу дитині дедалі складніше зібрати їх у цілісну картину. Тож на зміну урокам, на яких традиційно здебільшого переважає вивчення теоретичного матеріалу, мають прийти компетентнісно орієнтовані, що сприяють цілісному сприйняттю навчального матеріалу, формуванню системного мислення, позитивного емоційного ставлення до пізнання.

Одним із ефективніших шляхів їх конструювання з урахуванням окреслених завдань є встановлення міжпредметних зв’язків – окремі короткочасні моменти включення в урок запитань і завдань з матеріалу інших навчальних предметів, що мають допоміжне значення для вивчення теми й сприяють глибшому сприйманню та осмисленню певного поняття.

Міністерство освіти і науки України пропонує  у листі від 17.08.2016 № 1/9 – 437 Методичні рекомендації про викладання предметів у початковій школі в 20162017 н.р.

Без категорії
Ми є діти українські

Представляємо учасниць міського поетичного фестивалю-конкурсу майстрів художнього слова “Ми є діти українські” Анастасію Дячок, ученицю 2-В класу (класовод Людмила Осипенко), www.youtube.com/shorts/lB8xt8Cq4SY Олесю Сочан, ученицю 3-Б класу (класовод Наталія Чернишова) www.youtube.com/shorts/_Acv9E2dU10) та Ліану Дурманову, ученицю 4-В класу (класовод Любов Кулик) youtu.be/vBYwNoZ6Tjk

Відео
Українська Великодня писанка

З вірою у світле майбутнє! Всім мирного неба та яскравого сонечка! Представляємо творчі роботи наших учнів “Українська Великодня писанка”.

Без категорії
Ми обираємо здоровий спосіб життя!

Учні Шосткинської спеціалізованої школи І ступеня №13 за здоровий спобіб життя! Підтримуйте здоров’я разом з нами!