Про викладання предметів у початковій школі в 2016/2017 н.р.

Новини школи

Педагогічним працівникам та зацікавленим батькам!

У сучасних умовах ефективність початкової освіти пов’язується з реалізацією компетентнісного підходу. Компетентнісні результати навчання визначено у Державному стандарті початкової загальної освіти (2011р.), вимогах до засвоєння програмового змісту з кожного навчального предмета (2012р.), до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів (2014р.). Нині постає потреба у визначенні резервів підвищення ефективності навчального процесу на засадах компетентнісного підходу і розкритті механізмів їх використання у професійній діяльності педагогів.

Як свідчать результати аналізу сучасної практики, ефективній реалізації компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів сприяють:

  • зміни підходів до підготовки і проведення уроку як основної форми організації навчальної діяльності в умовах класно-урочної системи навчання (певне структурування, встановлення міжпредметних зв’язків, конструювання на засадах міжпредметної інтеграції);
  • розширення діапазону організаційних форм, методів навчання, способів навчальної взаємодії, що мають на меті практичну спрямованість навчання і базуються на взаємозв’язках урочної та позаурочної діяльності.

В умовах постійного збільшення обсягів навчального матеріалу дитині дедалі складніше зібрати їх у цілісну картину. Тож на зміну урокам, на яких традиційно здебільшого переважає вивчення теоретичного матеріалу, мають прийти компетентнісно орієнтовані, що сприяють цілісному сприйняттю навчального матеріалу, формуванню системного мислення, позитивного емоційного ставлення до пізнання.

Одним із ефективніших шляхів їх конструювання з урахуванням окреслених завдань є встановлення міжпредметних зв’язків – окремі короткочасні моменти включення в урок запитань і завдань з матеріалу інших навчальних предметів, що мають допоміжне значення для вивчення теми й сприяють глибшому сприйманню та осмисленню певного поняття.

Міністерство освіти і науки України пропонує  у листі від 17.08.2016 № 1/9 – 437 Методичні рекомендації про викладання предметів у початковій школі в 20162017 н.р.

Виховна діяльність
Безпека дорожнього руху

✅Формуємо культуру дорожнього руху школярів та дбаємо про їх безпеку.🚙🚦🚌 #Безпекадорожньогоруху 

Виховна діяльність
Участь вчителів у челенджі “Шкільна олімпіада”

Челендж 3 “Шкільна олімпіада” серед вчителів закладу відбувся в рамках Всеукраїнської програми “HealthySchools: заради здорових і радісних школярів”. Учасників – 22 педагогічні працівники. 10 перешкод виконали успішно! У турнірній таблиці першими стали Ольга Полятикіна – 1 хв.22 с., Валентина Балицька та Олена Мелькунова – 1 хв.43 с., Наталія Чернишова – 1 хв.52 …

Виховна діяльність
Пам’ятаймо про Голодомор 1932-1933 років

Україна в 1932-1933 роках пережила страшну трагедію – Голодомор, який забрав мільйони людських життів. 5 фактів про голод 1932-33 років Україні, які варто знати: 1. Голодомор в Україні тривав 17 місяців – з квітня 1932 року до листопада 1933 року. За різними даними, загинуло від 4 до 7 млн людей, хоча деякі історики …